Home / קורס מדריכי צ’י קונג

קורס מדריכי צ’י קונג

מדיקל צ’י ישראל מקיימת קורס מדריכי צ’י קונג בפריסה ארצית, אמיר פרלמן מאסטר בצ’י קונג רפואי ומייסד בית הספר מלמד כמורה ראשי בכל הקבוצות לימוד ולצידו צוות המדריכים הבכיר של בית הספר. במדיקל צ’י קונג ישראל אנו רואים שליחות בהפצת הידע העתיק המאפשר ריפוי, שיקום ותחזוקה לגוף לאורך ימים. 

אמיר פרלמן מדגים תרגול מוט טאי צ׳י בסדנה לתלמידי קורס מדריכי צ׳י קונגהקורס הנו מסלול לימודי תעודה, משך הקורס שנת לימודים אקדמית את כל הפרטים סילבוס של הקורס, צוות ההוראה בכל קבוצה ועוד תוכלו למצוא באתר הרשמי של מדיקל צ’י קונג ישראל בית הספר הגדול בארץ להכשרת מדריכי צ׳י קונג רפואי. החל משנת הלימודים 2020-2021 יש אפשרות ללימודי צ’י קונג באינטרנט כמסלול לימודי תעודה המתבסס על אותו הסילבוס של הקורסים הפרונטליים. וכן בקורסי  וידאו למתחילים בתחום הצ’י קונג והטאי צ’י צ’ואן.

לימודי צ’י קונג וטאי צ’י במסלול רב שנתי

כיום מדיקל צ’י קונג מנהולת תחת המכללה הישראלית לאומנויות פנימיות ומציעה קורס משולב של צ’י קונג וטאי צ’י בפרדס חנה , הרצליה ובצוקים. זהו מסלול לימודי תעודה רב שנתי המאפשר לסטודנטים הסמכה בשני תחומים משלימים אלה. הח״ל משנה״ל 2022-23 השלוחה הצפונית של המכללה ממוקמת בפרדס חנה, באזור המרכז הלימודים מתקיימים במרכז תאו הרצליה ובאזור דרום בכפר האמנים צוקים.

מטרת הקורס המשולב להקנות ידע מקיף ומלא, להכשיר מדריכים הבקיאים גם בפן הפילוסופי, המבואות ההסטוריים וההקשר הרפואי והלוחמני של צ’י קונג וטאי צ’י צ’ואן.

 

אודות המכללה הישראלית לאומנויות פנימיות

המכללה הנה המשך ישיר של מדיקל צ’י קונג ישראל. מתוך כוונה למסד את הלימודים בתחום הצ’י קונג טאי צ’י וניי גונג. לשמר את המסורת המופלאה ולהפיץ את הידע העתיק המקנה בריאות בגוף ונפש. עד היום בית הספר הכשיר מעל 600 מדריכי צ’י קונג והבוגרים פועלים ומלמדים ברחבי הארץ במגוון מסגרות.