Home / טאי צ’י יאנג סטייל הכשרת מדריכים

טאי צ’י יאנג סטייל הכשרת מדריכים

לימודי תעודה הכשרת מדריכי טאי צ’י

טאי צ’י יאנג סטייל ישראל פתחה החל משנת הלימודים 2021-22 מסלול לימודי תעודה רב שנתי להכשרת מדריכי טאי צ’י מתוך חזון להעמיד מדריכים הבקיאים בכל האספקטים של אמנות הלחימה טאי צ’י צ’ואן, הפילוסופיה מאחורי השיטה והפן הבריאותי של תרגול טאי צ’י.

אמיר פרלמן מייסד המכללה הישראלית לאמנויות פנימיות המאגדת תחתיה את מדיקל צ’י קונג ישראל וטאי צ’י יאנג סטייל ישראל מעביר אישית את הקורסים בטבעון ובהרצליה. מסלול לימודים זה מקיף את מלוא הכישורים הדרושים להשלמת ההסמכה להדרכה. ובכלל זה ביצוע מדוייק של הפורם הארוך, פושינג הנדס, אפליקציות מעשיות להגנה עצמית מתוך הפורם טאי צ’י המסורתי, טאי צ’י צ’ינה, שווי ג’יאו ועבודה עם מוט טאי צ’י.

אמיר פרלמן מדגים פורם טאי צ’י יאנג סטייל מסורתי חלק ראשון

האתר הרשמי של טאי צ’י יאנג סטייל ישראל

המכללה מעמידה לרשות ציבור מתרגלי הטאי צ’י בארץ אתר ובו חומרי העשרה, סרטוני הדרכה ועוד, ברובו האתר פתוח לכל גולשי האתר, יש לתלמידי הקורס אגף ״סגרור״ השמור לסטודנטים בלבד ובו מצויים חומרי הלימוד של הקורס. כל מי שאוהב טאי צ’י מוזמן לבקר באתר הבית של טאי צ’י יאנג סטייל ישראל.

איך בנוי הקורס ולמי הוא מיועד

הקורס בנוי כך שתלמידים רציניים יוכלו לסיים את מסלול הלימודים בשלוש שנות לימוד שכוללים ששה סמסטרים מלאים, מידי שבוע מתקיים מפגש בן ארבע שעות מלאות, המוקדשות ברובן לתרגול מעשי. לצפיה בסילבוס קורס טאי צ’י

למתעניינים ניתן גם לפנות אלינו בטלפון לקבלת יעוץ או פרטים על תכנית הלימודים בטלפון: 0508-324038 או דרך עמוד צור קשר שבאתר הבית. כמו כן ניתן לבוא לתרגל איתנו ללא עלות מידי שנה ביום הטאי צ’י הבינלאומי.

אמיר פרלמן מייסד טאי צ'י יאנג סטייל ישראל עם מאסטר יאנג בריטריט סנטר במירנדה שנת 2017 במהלך סמינר לתלמידיו של אמיר
אמיר פרלמן עם המורה שלו לטאי צ’י מאסטר יאנג בריטריט סנטר במירנדה

עם אהבתם את המאמר אולי יעניין אתכם לקרוא עוד מאמרים על טאי צ’י באתר זה כמו כן תוכלו למצוא חומרי העשרה רבים על צ’י קונג וטאי צ’י באתרים הרשמיים של הקורסים של מדיקל צ’י קונג ישראל וטאי צ’י יאנג סטייל ישראל שניהם מבית הספר של המכללה הישראלית לאמנויות פנימיות.