Home / כללי / צ’י קונג לנשים

צ’י קונג לנשים

Rate this post

האם יש צ’י קונג לנשים? במה הוא שונה מכל צ’י קונג אחר? אמיר פרלמן מסביר מדוע מידי שנה מוקדשת סדנת של יום מלא לנושא, מה לומדים בסדנת צ’י קונג לנשים, מהי תורת האמבריולוגיה והעיקר למה הידע הזה חשוב לכל אשה גם שנים רבות לאחר הלידות.

צ’י קונג זה עולם רחב מקיף בתוכו תנועה, עבודה תודעתית ופרוטוקולים טיפוליים רבים. אחד המרתקים ביותר זה אמבריולוגיה וגניקולוגיה ברפואה הסינית האנרגטית, גופה של האישה תורם גם אנרגטית וגם פיזית את התרומה העיקרית בהתפתחות העובר. לתרומה זו יש מחיר מצטבר ונשים רבות עוברות מספר לידות ברצף של שנתיים שלוש הבדל לפעמים אף פחות. שגרת החיים של האם העסוקה אינה קלה. מסיבה זו רבוטת לא לוקוחת את הזמן להשלמת החסרים האנרגטיים והפיזיולוגיים הנגרמים עקב לידות.

הבשורה הטובה היא שגם שנים רבות לאחר הלידה ניתן להשיב לגוף חיוניות רבה ע״י תרגול מותאם, עיסוי עצמי וטיפול בצמחי מרפא. בסדנת אמבריולוגיה וגניקולוגיה של מדיקל צ’י קונג ישראל אנו מלמדים את כל האספקטים שעשויים להועיל. החל מהסדרת המחזור ואיזון הורמונלי, טיפול בהידבקויות לאחר לידה קיסרית וכמובן גם התמודדות עם המנופאוזה בגיל המעבר.

 

צ'י קונג לנשים אמיר פרלמן ומשתתפות הסדנה פברואר 2019
אמיר פרלמן מעביר סדנת צ’י קונג לנשים

אז איפה ניתן ללמוד צ’י קונג לנשים ?

מלבד הסדנה המתקיימת מידי שנה ומועברת ע״י אמיר פרלמן הנושא נלמד במסגרת קורסים להכשרת מדריכי צ’י קונג בתל אביב ירושלים ופרדס חנה. בשלושת הקבוצות לימוד מלמדות לצידו של אמיר מטפלות בצ’י קונג רפואי שעברו התמחות ספציפית באמבריולוגיה וגניקולוגיה ברפואה הסינית האנרגטית. לחצו על הלינק לקריאת כתבה במקור ראשון לתת לעצמך מתנה לחיים.

עקרונות העבודה הנכונה בצ’י קונג ככלל קרי, הנעת כל תנועה מהאגן כנקודת היגוי עיקרית, התנועות בהן אנו מבצעים ״סחיטה״ של האיברים בחלל הבטן יעילות מאוד לחיזוק רצפת האגן, שחרור הידבקויות הנוצרות עקב לידות בניתוח קיסרי. ומעבר לזה הלימוד הממוקד בסוף השנה מקנה פרוטוקולים טיפוליים בדגש על טיפול בפיברומיאלגיה, בעיות מפרקים, שיפור היציבה ושיווי המשקל ובעיות נשים. במהלך שנת הלימודים הראשונה כבר רוכשים כלים רבים כמדריכי צ’י קונג וסדנת היום המיועדת לנשים משלימה את החבילה.

אם מאמר זה העשיר אתכם אולי יעניין אתכם גם סקירה מדעית על  מחקרים תרגול טאי צ’י לשם בריאות

אודות amirwp1

Check Also

צ’י קונג מושגי יסוד

צ’י פועל וזורם בגופנו תמיד מים הלידה ועד שעתנו האחרונה, בשיעור אונליין זה אמיר פרלמן …